lördag 29 augusti 2009

Hallååå :)

Nu har ju Maya greppet över BLOGGEN! lr ja, det är iaf jag som bloggar ^^
Jag känner mig extremt ond, jag har faktiskt ingen anledning. Lyssnar på Håkan Hellström, gash vad han är bra! :)
Och nu har jag fått ännu ett par idéer till låtar, egentligen har jag skrivit cirkus fyrtiofemtusen låtar, till mig själv och till bandet. Men jag vill ändå inte att vi ska spela låtar skrivna av mig, det känns på något sätt pinsamt. Eller är jag bara feg??
Oj, nu blev jag sugen på skumbananer. Feg rimmar på seg, skumbananer är ganska sega. Gud, hur lyckas jag?
Nej men pappa gör Oboy till mig. SHIT vilket ointressant inlägg det här råkade bli :D
Jag hade tänkt att berätta om vad som hänt för mig under några dagar, men ojs så orkar jag inte det ;D
Hörni,, överlev! :D så hörs vi :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar