måndag 5 april 2010

TJAAA :D

hihi hej igen! :)
Jag känner mig positiv, eller något xD
jag har inte uppdaterat men 50 % är karins fel :(
har inte haft särskilt fullt upp egentligen, har bara vart i skolan, fått påsklov, vart i kyrkan, haft uv-möte, sovit över two times med härliga människor o en härlig människa har sovit här! dessutom har min brorsa kommit hem från stockholm o träffat oss, och jag håller lite koll på valparna osv. låter mer än vad det är.
imorn blire att måla gatan fin med Elin och sen på konfa o käka tacos med ungdomsgruppen! :)

sen... har jag typ hela veckan fri ;) förutom lite torsdag, fredag...
ah, nästan! :D

äh, bandet ja. Vi har inte repat på typ år, men massa kommer ivägen ju!
Så måste vi ju möta vår kanske basist, Jack Salo!

hihi, det blir kul! :D
men förra torsdagen kunde vi inte repa, emma åkte direkt till säffsen och karin vet jag inte... och jag o ida hahaha kom lite efter där så ja.
och denna vecka äre ju lov för oss efterblivna hallsbergare, kanske inte blir rep på heller! ;/
men jaja, får ta nya tag efter denna underbara vecka!
/ maya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar