torsdag 15 april 2010

Torsdag iaf!

Förlåt!
Jag glömmde bloggen ett litet tag och ärligt talat tror jag att båda har gjort det?
Menmen
Jag har inte haft så mkt tid..
Ingen repning för mig o Mays på Tre veckor nu
Mays är på ett Tragiskt utvecklingsamtal o jag ska strax susa iväg för att hjälpa till och göra iordning till Mässan! ah imorrn (fredag) börjar Hallsbergmässan ^^
Ska nämligen stå hela lördagen i Hallsberg ridklubbs monter :)
Imorrn ska vårat disco gå av stapeln!
Det som vi har planerat med Klassen o det kommer masssssor utan mellanstadie ungar!
det ska bli fett kul o så får vi se om det blir såå lyckat vi har planerat det i över 2månader :D
Menmen
Repning näästa vecka iaf för min del! :D
Kul att köra igång igen ;)
Efter 3veckors lov från det! :p
Nu kommer My till Mig o vi ska dra så jag antar att vi ses inom en snar framtid hörrni!
Vi hörs!
//Kariin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar