fredag 23 april 2010

we are not what you think we are.

På riktigt friskt och härligt humör idag!!
Igår var jag i skolan och så hände det en massa kul, vi har en så oerhört bra klass måste jag erkänna ;)
och efter skolan repade vi - denna gång med en basist! Hon heter Ronja och är sketabra! :D värsta ascool ju, hoppas hon vill fortsätta!
Så repningen igår flöt på alldeles problemlöst, :D
efter det gick jag hem och åt lite, sedan åkte jag till kumla för att ha möte.
Uv-mötet blev som det blev, väldigt...
skumt.
åkte hem runt tio (thahha) o idag blire att peppa inför vänsterkvällen! :D
runt två kommer jag till örebro, runt elva slutar kvällen och då får jag väl sova över hos sara :D
och så får jag åka hem klockan åtta imorn från sara, för efter det ska jag till strängnäs med konfan! :D
Helt underbart!

Hoppas alla har det lika bra som jag, hörs!
för nu äre fredagsmys ;)) /// Maya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar