lördag 9 januari 2010

duschdrapeiryy

Ja, idag var jag, sara, sara o marre! :D
För att inte krångla till grejs för er kallar vi den ena sara för Sär-a, den andra sara kallar vi...
SARA! :D
Först skulle bara jag och marre va o checka skräckis , men marre fråga sara o jag fråga sär-a! :D
Så då blev vi fyra x]
Vi kollade på One missed call hemma hos marre, lr nge liknande x)
Den var bra! Om...
jag hade hängt med o.o
Nu gjorde inte jag det för jag och sara satt bredvid varandra,
pratade,
pratade,
pratade,
och,...
pratade.
Och så blev man lite tankspridd sometimes! :]
När Sara skulle hem, så va jag, Marre o sär-a hemma hos mig,
gjorde massa sjuka filmer xD
hah :')
När sär-a skulle hem gick det int till kumla, utan till örebro,
hon kom inte hem,
så ansvarsfulla daddi och jag åkte till örebro o skjutsa hem henne XD
HARE BRA! :D som jag haft today, o alla andra dagar denna vecka! :D
//MAYA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar