söndag 3 januari 2010

* = se längst ner på inlägget.

häj.
Igår så åkte jag till emilia, där jag kollade på världens sjukaste film.
Typ på kvällen kom sara, hon skulle sova här, vi la oss ett men sen typ...
vaknade vi efter en timma, somnade, vaknade o somnade.
då märkte jag även att jag hade ont i min ringtå*, och ont i magen.
Men det var iaf sjukt kul xD
På dagen sen åkte vi till örebro för att se Avatar, [även kallat Attavar], och mitt i filmen får jag asont i huvudet.
(ja, jag tror nästan att jag är hypokondriker)
Och egentligen skulle vi till kumla efter bion men jag balla ut pga min huvudvärk -.-
piss off lixx ;oo (fjortismaya, here we come!)
ähm.
Nu ligger jag här i soffan, jättetrött för att jag knappast sovit något, ont i huvudet, magen, mår illa och värst av allt...
JAG HAR ONT I RINGTÅN*!!
Och så kommer det kännas ensam att ss-ss-s-s-ova i min säng nu.. :'(

* = för er som inte vet vad en ringtå är;
Bredvid lilltån sitter en tå, som är en aning större än lilltån. Denna tå har inget namn, därför benämner jag denna tå som RINGTÅ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar