lördag 30 januari 2010

you are not as weird as you act sometimes.

Alla mår dåligt&alla mår skit.
Även den gladaste mår skit,
Jag strävar efter något, någonting ljust, någonting... någon som inte mår piss.
Men vem fan mår inte piss i denna ålder?
Det känns hopplöst att ens försöka hitta någon positiv.

Hej alla barn! Idag har Maya hållt sig ifrån datorn så länge hon kunnat,
tro mig,
det har varit en plåga.
Jag har läst fem kapitel i Harry Potter, det motsvarar runt 100 sidor.
Jag har broderat en fisk.
Jag har vart ute o hämtat en miniatyrsnödriva.
Jag har börjat lyssna på Clem Snide.
Jag har suttit och spelat "Uti vår hage" på gitarr,..
i cirka två timmar.
ahh, precis ingenting har hänt.
Imorgon kommer jag förhoppningsvis lyfta på häcken och åka till örebro,
se Calle o Erik.
Om någon stackars vuxen kan skjutsa oss dit så att säga,
för vi kan inte ta tåg eller buss.
Vi får väl lifta.
öhöhöhöh.
HA't brae :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar