torsdag 21 januari 2010

godnatt ;*

Jag har aldrig glömt vem jag var Jag har bara låtit det sova Kanske hade jag inget val Bara viljan att finnas kvar Jag vill leva lycklig för att jag är jag Kunna vara stark och fri Se hur natten går mot dag Jag är här och mitt liv är bara mitt Och den himmel jag trodde fanns Ska jag hitta där nånstans ..

Låten är otroligt fin!<3
Ja repningen gick fkt super idag :)
jah äe riktigt nöjd ^^
jahaja vad ska man skriva om då? :P
jah jah ska snart sova jah äe ngt trött..
får se vad som händer next :)

ohh veetni imorrn får vi en ny kulle i klassen han äe Örebroare!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D
omg han kkn äe snygg?! :D
ahja upp till bevis imorrn asså! :D
Hhaah o så äre matte prov imorrn! ;O
har inte pluggat mycket!.. hoppas ba det inte går skit..
Men det blir säkert bra :D
2saker vvill jah säga nu:

1. Jah saknar simmningen otroligt mycke! fan va kul vi hade vårat gäng! usch vad jah saknar det asså!

2.Jah har världens bästa kusiner på mammas sida!
usch vad bra dem äe de ä inte så där snobbiga o ohyfssade o ska inte hela tiden vara bäst!
jah jah älska dem! :*
Nu ska jah sova sen imorrn blirre = Karin död!! :O
vi ses människor /Karinbus :D

p.s Idah blev det färgglatt D.s :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar