torsdag 7 januari 2010

You take that love you made.

nu är klockan tio i tolv, och idag ska jag åka till kumla :)
OCH VI SKA SPELA HARRY POTTER<3
haha det var länge sedan jag gjorde det ;d
Jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva om,
så.. om... om.. om ni vill kommentera våra inlägg,
om någon läser detta så,.
kan ni ju kommentera om vad ni tycker att vi ska skriva om! :D
För just nu skriver ju nada om bandet, bara för att vi inte repar med bandet
vinterlovet/jullovet/knäckemackemånaden.
:3
det är kallt ute och jag har på mig Jontes skjorta, löve på den :D

Nä, nu... typ... ska jag längta ihjäl mig, hajsbajs!
//Mayaaaaa.a.aaa

"A friend of mine told me, that if you have two candles, the one candle burns and the other's not. Then you can, with the one candle, light up the other without to loose any light from yourself"
/ Regina spektor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar