måndag 1 mars 2010

Jag vet vem som är bäst för det vet Jag!

så jävla bäst det är du!
Jag äe så jävla stolt att jag har en kompis som dig!
du är BÄST!
Texten var så jävla bra jag satt o log ett fånigt flin när jag läste den underbara o fkt sanna sångtexten i förra inlägget!
usch vill att hela världen ska veta om dig!
du är en underbar människa!
!!


nu äre ba 3dagar kvar till repning!! :D:D
happyface!¨


jag ligger o knapprar på en morot o FÖRSÖKER humm? läsa till So provet imorrn!
ah jag försöker iaf :D
det är ju huvudsaken enligt mig!!!

nu ikv har jag tittat på "My super sweet 16" o ba haft det Gött!
fett trött efter första skoladagen såhär efter lovet!


Btw jag tkr jag har blivit bra på att uppdatera på den här bloggen!
:D:D

ne vi ses nu ska jag försöka plugga på riktigt ;(
// Kariin :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar