söndag 14 mars 2010

Karin is back again!

tjolaahoppsan alla vänner! :D
Idag är det söndag!
igår var jag med Julia på M-berg !
Har hittat en ny coolare stil!
köppte fkr tröjor som är för killar!
Men erkänn att de är mkt coolare o inte så mesiga!
ahja köppte två sånna en tunika på Jc och knästrumpor :D
idag ska jag på möte med U-sek (Ungdomssektionen hallsbergs ridklubb)
kulkul
jag har tappat bort min mobil o hoppas den komer fram snart! ;OO
men den är ngnstans i huset iaf''!
Jag kom på en lysande idee!
Sara kan spela bas i vårt band'!
enligt mig är det en lysande ideé men jag vet inte vad hon tkr om det..
Men det skulle fkt vara coolt!
ahja denna söndagsmorgon är seg som alla andra söndagsmornar

vi ska anordna ett superdisco för lite mindre barn åk 4-6 :D (vi=min klass ;D)
o då ska man komma utklädd..
Jag tror att jag ska puffa upp min vita klänning o ha en spetsinklädd mask i ansiktet o mina vita klackade skor ir convers!
ska va som hon Hillary duff i a cinderella story!
tror att det kan bli coolt!

Jag har hittat värsta perfekta kläderna jag ska ha när jag o julia ska på besök hos gumaelius!
Jag ska ha mina ljusa jeans en skitsnygg vit o blå tröja från bikbok o mina turkosa convers!
sjukt coolt de osså! :D:D:D:D

nu funderar jag på att göra mig iordning o gå ner o äta lite frukost
mmh det låter som en sjuktbra ideé :D
vi ses kära bloggläsare!
/Kariin ;) ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar