måndag 15 mars 2010

Vi. Är. Redan. Vinnare.

känner mig sjukt pepp idag!
trots att jag missade tåget igår med en timma, o fick stressa till stationen för nästa tåg o kommer på halvvägs att jag glömt en viktig sak hemma, får då springa en km hem o sen stressa ännu mer till stationen. Väl på stationen kan jag inte betala biljetten med min brorsas bankkort så jag får helt enkelt planka på tåget. Det gick vääääldigt bra!
väl framme åt vi chips, måla banderoller o måla tröjor o lyssna på peppmusik!
o nu idag stanna jag hemma från skolan, var så förkyld att jag lät som en anka. Så jag följde med min brorsa till vår moster ute på landet!
skönt! :3
nu ska jag vila, snora ner mina tröjärmar o droga ipren och c-vitamin tills imorn så jag är frisk o kry till en ny dag, transtenstisdag, drama, sara!
åååh :D
jag är sjukt pepp, jajamensan!

och fyfan! bara TRE JÄVLA DAGAR KVAAAAAAAR!<3
blir nog inget bloggande för mig från torsdag till måndag, på torsdag - fredag är jag stockholm, från lördag - söndag är jag i gävle, så !
jaja, byee! / maya.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar