söndag 7 mars 2010

Science and progress do not speak as loud as my heart.

inaktiv.se? ajemensan!

hursom.. Jag har inte var't hemma, har inte hunnit :(
I fredags var jag i skolan o efter skolan så var jag på Harry's hak nånting, o då kom jag hem runt tolv. Sara sov över då, så somna vi runt tre. Vi vaknade runt halv åtta, en härlig lördagsmorgon!, och tog då en buss till örebro, där vi hade årsmöte för ung vänster eller liknande.
Vi kom hem runt fem-sex, då fixa vi min jättevackra tröja!^^
Vi gick o la oss runt elva, i think :) rälly tidigt x)
hursom, dagen efter det, alltså söndag, så gick vi upp, kollade på The quite. Skum film.
Sen gick vi ut o mötte Emil, ställde oss på kumlatorg o stod där i två timmar, delade ut kvinnliga sockerkakor o lät folk skriva vad de tyckte o tänkte om jämställdhet, eftersom det är internationella kvinnodagen imorn! :D det va med ung vänster dårå, x)
Sen nu kom jag hem, ska göra fysikläxan o matteläxan. Sen duscha lite o så (:

ääh, det var min helg. jag var tvungen att sammanfatta den med tanke på att jag inte bloggat sen i fredags XD
hare! /MAYA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar