söndag 21 mars 2010

tjollahopp!

nu är jag på topp!
hih (:
Jag var i torsdags i globen, kollade på mika med sara :D!
det var helt... magiskt!
nostalgiiiii <3
sen åkte vi hem från sthlm runt två i fredags, kom hem runt fem. Då fick jag massage av min kära syster, så duschade jag, packade och så kom några kumlabor o hämtade mig. Då somnade jag runt tolv, så gick vi upp fyra på morgonen.
Då fick vi skjuts till stationen, o därifrån åkte vi ett tåg till Gävle. Vi var på lite ung vänster utbildning där :D
gud vad mysigt, o kul... det var helt... iiih!
så somnade vi runt ett, vaknade åtta. Hade sovit på papperstunna madrasser i en iskall sal.
Upp, fortsatte med lite grejs. Jag hade en enminutsklasspress. Var nervös som en korv, kul!
nae.
Åkte hem från Gävle runt två, kom hem över sex. Har duschat, gjort en ny spellista på spotify, försökt skriva på min engelska berättelse. Jag är helt redo för en skoldag imorn!

/ maya. (not färgglatt, i know, please, survive..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar