måndag 1 mars 2010

älskling kan du inte se, dina händer är fulla av blommor.

HELLo.
halvtaskig dag. Halvtaskiga tankar. Halvtaskigt alltihop.
biter ihop som en liten hare.
Har skrivit en låt till bandet, btw. Får väl se vad alla tkr om den o.o
Lyssnar väldigt mkt på [ingenting] & cheroyl cole nu! x)
Nu känner jag att jag inte behöver vara ensam längre.
Jag känner att jag inte behöver gå i skolan på ett tag.
Jag vill göra någon nytta först.
Jag vill skapa något som kan låta andra leva vidare.
Men det finns folk som är bättre än mig.
Alla är bättre än mig, jag ska försöka bli bättre.
bättre, bättre, bättre.
jag ska vinna, vinna över någon.
Funderar på att skriva texten jag skrev förut här så ni får se den xD

hare! /baja.

People;

I know a kind, i know a kind, who's pathetic just like me.
Who fakes a smile, who kiss goodbies, and know who's gonna cry next.
Everyday feels just the same, everyone feels just the same.
Everyday feels just the same, everyone feels just the same.

I know I would be happier if I were a dog,
I know I would be happier if I could fly like a bird.

People they don't understand, people will never do.
People think you're happy, just 'cause you have a great smile.

Some apetite of life and god, some apetite of human will.
He takes cocain and shake his veins, drinks til' he drops of.
He plays guitar, works in a bar and doesn't love his wife.
Everyone put the blame on him but he don't know what to do.

I know he would be happier if he were a dog,
I know he would be happier if he could fly like a bird.

People they don't understand, people will never do.
People think you're happy, just 'cause you have a great smile.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar