söndag 28 februari 2010

hundrasextionde inlägget ^^

Nu är jag på Benen igen efter Göteborg horseshow+Möte+ En akitförkylning :)
Men lever det gör jag!
nu idag har jag sovit till tolv sen vare ju möte kl 14.00 :P
nu ikv ska jag ba ta det lungt titta på Ponnyakuten äta o kkn åka upp till farfar han fyller typ 76 idag :) ¨
får se hur mkt jag orkar har ju troligtvis en Blodutgjutning i låret -.-
usch o fy jag tror jag ska dö när det gör ont som värst!

Nu har Vi fått en bekräftan om att vi har kommit in på Gumaeliusskolan en av Örebros Populäraste och Bästa Skolaor!
blev jag lycklig?! = ja och inte lite!
Jag blev hyper o sprang runt i hela huset o skrek!
fyfan va kul!
ska säga JA till platsen även fast det kommer bli svårt!
jag går ju trotsallt i världens bästa klass!
Men lärarna?! = Urk o fy o bläää! :O
ne dem kan jag inte leva med!
och jag tro att det är skit lärare jag har fårr mitt Envisa sinne och vill bli lärare!
jag vill så gärna bli bättre och Tror jag har det som krävs o tänka tbx på hur skit mina lärare var o tänka hur jag ville ha det som "mindre" o uppfylla mina egna mål hur jag tkr en lärare ska vara!
en av det bäst lärarna jag har haft är Mart Kilk ett stort tack till dig du tror på mig o tror jag skulle passa som lärsre!
!


nu ska jag gå för nu äre snart Mat o jag har lovet att duka :D
vi ses // Kaarin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar