söndag 14 februari 2010

så sjukt nervös?! :)

Vi är sämst på att uppdatera-.-
Yees we know that!
______
ahja repningen gick brabra i torsdagr inte bra utan bättre o inte super utan sämre :D
ah ni fattar nog :)
det vet jag att ni gör ;*
Idag äre alla <33-dag och det suger!
suttit hos mormor o morfar en stund sen varit ensam -.-
nuska jag snart göra mig iordning det äe ju måndag och skola -.-
Men det blir bara skola på idag det är hemstudiedag på Tisdag :D
Men jag ska göra upg. ikv så blir jag ledig på Tisdag o då ska jag vara med Julia en stund sen ska vi gå upp till kyrkan på kvällen..
blir nog skojigt :)
på onsdag äre vanlig skola sen ridning
på torsdag äre kortdag som vanligt med bara fyra lektioner sen äre repning
på fredag äre långskola-.-
sen inge..


Jag är osså så sjuktnervös!
vi får svar på klass i veckan ir nästa vecka! :O
sjuktVansinnit jobbigt att vänta!¨
ahja jag överlever nog! i hope..
¨
Det finns inte så mycket mer att säga asså...
Jo i fredags såg Jag Maya och hennes Sara uppe på hallsberg :DHhahah WOOW va?! :O:D
Bara för att det var sol o nästan vår igår så äre värsta mulet o ruggit ute idag!
kommer vi någonsin bli av med denna snö?!
ir måste vi flytta till afrika för att inte ses snö?! :O
Nu äe jag för trött på snö!
bort med snö ich ge mig sommar!!!! :D
gå blir Karin glad iaf (y´
Jag har en sån där ruggig kännsla i kroppen av att ngt kommer hända idag :)
hoppas på svar men ..
nehe n kommer jag inte på ngt mer att skriva
vi ses bloggen! ;**

//Kariin
p.s hade tänkt att göra det med färger men färgerna funkar fan inte ;O
nu blev jag arg!
Men nu vet ni vrf det nt äe färger iaf D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar