söndag 21 februari 2010

why did you have to wait..

Ja, precis. Karin påminde mig nu om att..
på tisdag så ska jag och Ida, (trummisen ya know ;))till London tills på lördag!
vilket kommer innebära bristande uppdatering från mitt håll på några få dagar :))
Snart bär det av till bussen,
ska ge mig av till kumla o sova där :'3
imorn så ska vi kolla om min lilla vovsing är med barn,
på typ ultraljud för små hundar! :D
Och senare på den dagen ska jag även typ sitta o tråka med min gamla släkt (;

För er som vill veta dampar mitt tangentbord, många knappar är så intrycka att jag knappt kan trycka in dom längre :(
Som alltid, skyller vi på kylan, växthuseffekten och lågkonjukturen! :D<3

Btw, jag har hela 71 vänner på f-book, för er som ville veta.
;)

HARE BRA! / maysan.
[åh nej, man kan inte göra inläggen färgglada o roliga.]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar