lördag 27 februari 2010

Pets on.

okej, nu är jag hemma från london.
Inatt sov jag ingenting för bussen till flygplatsen gick typ klockan tre, så...
jag har väl sovit någon timma eller så, så snart ska sara komma hit o sova xD
I london har jag o ida åkt london eye, vart på vaxmuseumet, sett big ben, sett något stort akvarium, gått i royalpark o hyde park, handlar över tusen kronor på primemark..
ja, vi har gjort massa skoj!
o flygresan var riktigt kul, både fram o tillbaka xD jag o ida är typ störda.
Jag o ida hittade dessutom runt i london o.o
woah.
Och det var plusgrader, o de REGNADE! det var alltså ingen snö där.
Vi borde typ i en liten källare, med stenhårda sängar som knakade, xD
o david o gustav pratade sent in på natten o baah iiih xd
aah, de var riktigt skojs där ! =)
kanske ska dit i sommar...
men nu är jag tillbaka i snöiga sverige.. ;D
hejdå! /Maya...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar