lördag 20 februari 2010

hundrafemtioandra inlägget :D

Hahhaha Woho Maya is smaart!
vi skyller på det de låter bra!

Självklart äre historiskt att se Maya uppe på Hallsberg ba jah som har gjort ir?! :D
det tror ja!
ska skriva in det i våran Historiebok i skolan! ::::::::::DDDDDDDDD
thahah :D
på Måndag drar jag Malin och Julia till Säfsen med Konfan!
Maya o Ida kunnde inte hänga med!! :´´´´(
de ska ju till London på Tisdag de har hon visst glömmt säga här? :o


ikv har jag varit på Släktkalas o firat Arvid o Frida :)
vi har ätit och spelat in två sjuka videosar! :D-Yt nästa!
Hhahhaa o taagit masssssor utav sjuka bilder XD
men kul har vi haft!
jo o när vi skulle dit fastnade vi med Bilen på väg ut vi kom knappt nerför uppfarten-.-
så ddå kom alla grannar springandes o puttade på så vi kom upp med bilen o inte behövde stå på gatan -.-

så jag skulle gå in o ringa o säga att vi inte kom så kommer Mamma när jag står o pratar med Eva ba jah jo vi får låna jockes bil!
Omg jocke bor jag granne med OCH han är min Gamla Lärare!?! :OOOO
snacka om pinsamt!!!!!
fyfaan asså kommer aldrig kunna visa mig!
usch så pinsamt men vi kom dit iaf o nu är vi hemma och bilen är tillbakalämmnad!
skönt!
nu ska jag sova om ett tag hör Anna och Linneá som ska sova här de låter som två valrossar! ^^
men skka försöka sova iaf vi ses (L)
/Kaariin :D (L)<33 :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar