söndag 7 februari 2010

Det är inte av intet de kallar mig stekheta bläckläppen'

Idag har jag lekt ute i snön med Ida och Emma, i början iaf :D skitkul, vi hade springtävlingar, snöbollskrig, istappsfäktning och så låg vi bara där i snön. Efter ett tag så kom Virre oxå, då fortsatte vi med våra mysiga lekar ute i snön x)
Efter det så blev det så kallt, så vi gick in till Ida och kollade på New moon :)
även fast jag redan sett den så blir jag lika berörd :')
Jag o Emma satt liksom jättetätt och förbannade Edward över att han lämnar Bella,
och så höll Virre o Ida på med Idas jättestora snoppkudde! :D
Hahaha vi såg lite på svampbob fyrkant dessutom,
hahaha,
det var kul x)
När jag kom hem pratade jag i en timma med Sara,
på min mobil. De blev la dyrt :'3
nu sitter jag på golvet, dricker te och äter torkade aprikoser,
hare bra! :D/
maya.

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv, det kan va så förfärligt,
det kan va så bra.
På nätterna förskingrar jag så mycket av mitt liv,
det kanske var bundet, det kanske va bra'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar