onsdag 10 februari 2010

It's hard to be safe, it's difficult to be happy. / Ane brun.

Idag så var det frilufsdag i skolan! :D
Jag och Ida åkte till Romme, FYFAN VAD VI SUGER PÅ ATT ÅKA SLALOM XD
haha :'D
vi åkte i en svart backe, det var knappast vi kom därifrån x)
lärarna fick typ dra oss ner x)
nu är jag jäättejättejättetrött och vill helst sova,
ska göra det någongång X)
min hund gnäller på mig blä.

Iaf, imorgon är det repning! Då ska vi fortsätta med Hear you me, det kommer gå super hoppas man ju på! innan repningen ska jag fixa pass :D
dessutom ska inte vickan spela bas i vårt band, möjligen en tjej vid namn ida.. ingen aning om vem hon är men hon är säkert skitbra! ;D

Nu ska jag rapa, hejdååå / maya.

There's no one in town, o know.
You gave us some place to go.
I never said thank you for that,
thought I might get one more chance..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar