torsdag 25 februari 2010

Tbx :D

tjoo! :D
Vet jag är lite seg att uppdatera på denna blogg ^^
Vi här i sveige saknar Maya och Ida otroligt mycket asså!
ah jag sitter och dunkar Gammal Lady gaga musik som vi dunkade i höstterminen i 6:an :¨¨)
mmh mycket roligt :D
idag har jag varit på Gustavsvik Med Kusinerna o vi hann även in en snabbis på M-berg :D
Jag köpte :
Grå kofta på gina
och en svart "im so blogging this" tröja från Cubus :D:D
mmh mycket lyckad dag! :D
o nu ska jag försöka sova tidigt idag för imorrn ska jag sitta i bilen o nästan va inne i örebro vid 8 tiden :)
ska hjälpa Moster att Flytta :D
på Lördag ska jag gå upp Halv fyra för då ska jag till Göteborg på "göteborg horse show" :D
hoppas vi hinner med en repa i göteborg osså kkn? :D
ska bli kul!
nu när jag räknar efter så har jag haft EN sovmorgon på hela lovet ! ;O
måndags va vi ju i säfsen med Konfan så så gick jag upp 6
i tisdags gick jag upp 20 i 8 för att jag trodde jag skulle in till örebro men tyvärr Ballade Kompisen ur :/
i onsdags blev jag väck ngn ggn runt 7 för att jag sov med min morgonpigga kusin
o idag hade jag sovmorgon! :D
sov till Halv tio fkt :D
ah imorrn blirre ju tidigt o på Lördag osså...
söndag hmm har nog sovis då osså fast då har jag ju kommit hem runt tre mitt i natten där så..
ah men det har varit en rätt så sportigvecka iaf :)
nu ska jag sooova eftersom jag ska upp tidigt imorrn hoppas ni har haft kul o läst vi ses alla kära bloggläsare! /Kariin


p.s kollade ni Fokis blogg idag? så jävla sööt djurmönstrad Hoddie! :D vill ha gee migg!! :D D.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar