söndag 27 september 2009

2dddaaagggaaarrr kvar!!

nu är det bara två dagar kvar!
haaha väcktes av syrran imorrse runt 7.30 :O
hon skulle fota nån träning...
men fatta vad störande att ha tänt sig en sovmorron men gå upp tidigare än vanligt på en sööndda!!'så nu är jag trött!
men ska flytta in i mitt nya rum idag! :D
det blev suuper snnnyyyggggg!
ska ta och bjuda hem kompisarna nån helg så de får se! :D
det blev en jätte snygg färg för det rummet!!
haha idag ska jag äntligen få flytta in!
ska bli kul sedan måste jag dra till IKEA och storshoppa! ;D
får se om det blir idag...
men nu hoppas jag att maya kommer hem för alla saknar henne så otroligt mycket!
hon kan verkligen känna sig saknad!!!
men hon kommer jue hem på tiiiisddag!!
längtar så det ryker om mig XD
nu känner jag att jag tråkar ut er men whatever!? :O xd
ne nu kommer mamma upp så jag måste börja flytta!! :O :D
sees!

/////KARIN! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar