tisdag 29 september 2009

im back in buisness ;D

Bara för att jag vet att ni saknat mig och mina inlägg :) (nej, inte inlägg som bröstimplantat eller silikonläppar, utan blogginlägg ;D )
Och jag vill bara påpeka att jag har världens bästa vänner och dom slår ni aldrig ;D De är så snälla, alla mina kompisar. ALLA :D
Så nu när jag har återvänt från den svettiga och stressiga skrutthålan kallad anzio ( en stad i utdelen av rom, italien)där alla bara röker så vill jag säga: JAG ÖVERLEVDE FLYGRESAN UTAN EN ENDA SKRÅMA!
Det luktade bara massa kattpiss, sopor, tång och saltvatten som svepte in från hamnen, nybakat bröd och saftigt och grillat kött.
Nej men det var kul där, att vara där med hela släkten. Vi liksom är som en lavin, rensar allt i vår väg. Jag har inte blivit brun för jag är ett litet antipigmentbarn.
Jag gissar på att jag gått upp ca 20 kilo. Inte för att det vara intressant för er andra, men jag lär mig av vuxna. Allt de pratar om är att de klagar på hur tjocka de är och sedan påpekar de att maten var god. Sådant pratar de bara om när de är uttråkade. Och den andra skakar intressant på huvudet.
Eller ja, jag har två teorier:
A: Fett och mat är jävligt intressant, så är det bara.
B: Det är nödlösningen om det är tråkigt och man inte har något annat att prata om. Då tar man gärna upp sitt eget onödiga fett och pratar om mat.
Jag gissar på teori B! :D
Nej nu måste jag sova, gick upp halv fem imorse och håller på att dö av trötthet.
Godnatt alla "bloggreaders" (xD) så ska jag börja blogga återigen ;D /mays.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar