fredag 4 september 2009

hallojsan alla glada barn :D

Jag är förkyld, gissar på att de flesta är det. Coolt om det är svininfluensan, då har jag inte dött än! :D
Nej, man gör för stor sak av svininfluensan. Det är en influensa, som kommer från ett par svin. Det är inte många som har dött,
- fast alla får tycka som dom vill!

Nu sitter jag och lyssnar på musik, repningen i torsdags gick näst intill perfekt! Nu gäller det bara att kunna stämma sina instrument så går allt säkert jättebra x'D
Lite uppdatering jo... Jag ska bli vegetarian, snart. Typ nu :)
Jag ska göra ett så intressant inlägg som möjligt... Får se hur det går...
Jag har kommit på att jag är ganska dålig på att blogga, jag kommer aldrig på ngt att skriva! ^^
Karin är en roligare bloggare, men hörni, det håller vi väl tyst om?? *schhh!*

Tills dess får ni ha det bäst! //// Maya :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar