söndag 20 september 2009

;D

Som ni märker är det i stort sett jag - Maya - som tagit tag i skrivandet.
Vet egentligen inte själva anledningen, kanske är det för att jag har det mest ointressanta livet i bandet och spenderar största delen av min tid framför datorn?
Nej men jag sitter inte så mycket framför datorn, men när jag gör det (minst två timmar per dagxD) så är det lika bra att skriva något på denna orörda blogg.

Jag har haft en rätt så seg morgon, jag ska snart åka till kumla och träffa Sara där. Vi har bestämt att vi ska sitta under ett bord och dricka te, fråga mig inte riktigt hur vi kom fram till det.
Mamma, pappa och jag har nyss suttit och diskuterat tankspriddhet, vilket jag lider av. Och pappa. Mamma som inte är s.k tankspridd förstår inte själva innebörden och kallar det bara nonchalant, lat, glömsk.. Nonsens!
I övermorn åker jag till Italien. Jag längtar inte, men... Jag drömde faktiskt om det imorse.
I min dröm så åkte vi bara dit över dagen. Vi var i en godisaffär där mina mentorer (Eva&Anders) började slå folk. Fråga mig inte heller varför de var i Italien, i exakt samma godisaffär. Hur som helst hittade jag i godisaffären ett rör med munkar och en snygg gitarr för 1000 kronor som pappa skulle köpa till mig.
Okej, det låter som att jag ljög fram allt det där, men jag är verkligen ärlig.
Nej nu ska jag åka till kumla, ha det bra! //Maya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar