onsdag 9 september 2009

Karin is here! :D

imorron blire repning :D
vi får en Liten publik om ska få höra hur Jäkla bra vi faktiskt är!
hoppas verkligen vi börjar skriva egna låtar snart det kommer låta så jäkla bra!
imorron hoppas vi allt går bra så vi snart kan börja på ny suuper låt! :D
Victor och Jah har bestämmt att vi vill spela green days nya!! Alltså 21 guns! :D roligt va?! ;)
fast vi har nt pratat me de andra än... ;)
fast imorrn tror jag nästan alla är trötta ändå... :D
haha ivarjefall jag :S
skolan är ju såjävla hysterisk att man blir skit trött o ba vill lägga sig när man kommit hem nu!
nu gäller det att gå o lägga sig tiiiidigt igen!
Karin inte gilla så hon ligger uppe oo läser eller pedikyrar halva nätterna igen XD
någon mer som ska på skumpartyt nästa helg??
Hahah lite coolt om Maya och Jag skulle dyka upp där med alla fjortisarXD
ha skulle vilja se synen... ;D
ne men funderar faktiskt på att gå :D
nu tror jag inte ni orkar läsa min text längre va? '
haha okej jag ska sluta skriva......
Nu! xd
// Kar-in! XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar