onsdag 16 september 2009

Ida har pesto på sin tunga.

Hej, nu har vi inte bloggat på få se... en hel vecka! Därför ska vi se till att förbättra oss.
Vi har många läxor&skit, man hinner inte alltid med datorn.
Imorgon är det repning. Vi ska börja på.. 21 guns?
YEAH ;D
Påtal om bra låtar, och artister;
- Jag har börjat lyssna på Di leva. Han är sjukt bra, och skriver grymt läskiga låttexter!
"Kärlek har du inte tid med, att ha pengar är ett måste. Dansa din djävul!"
omfg, det ä vad jag kallar läskigt ;oo
Ani DiFranco ä oxå ganska cool och fräsig.
På söndag ska jag och karin säkerligen gå på skummis. Hmm, spännande :D
Just nu vill jag skrika. Skrika ngt högt så att alla hör. Men jag avstår, ist dansar jag runt lite som en galning (;
Nej men lovar bättr uppdatering närsom. Tills dess får ni inte glömma:
"It takes a fool to remain sane!"
Hörs&ses, / Mays.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar