lördag 19 september 2009

"Not a pretty girl" - Ani DiFranco

Ja, idag hemma hos mig ska det vara släktkalas. För min kära bror som fyllt sexton denna lördag. Vi grattade honom klockan halv tio imorse, han var nog ganska trött, misstänker jag :'>
Klockan 04:20 imorse fick jag ett sms från Marre: "Klockan är fyra dax att kliva upp!". Jag suckade, kunde knappast somna om. Det visade sig att hon skulle till Ullared idag, hon hade hittat färgglada byxor där. Jag var såklart apatrött, men när jag inte kunde somna om gick jag runt lite i huset, lyssnade på Ani Difranco.
Familjen Ekelöf, mormor&morfar och Moa och Anton kommer om några timmar. Vet inte om det är roligt eller tråkigt.
Igår var Sara på konsert, med några andra Ark-fans, på Ola Salo i växsjö. Hon verkar ha haft det riktigt skojs, det är jag glad för! (=
Om några - 4 - dagar åker jag till Italien med några från min släkt. Jag, Gustav, Lovisa och Frida ska dela hotellrum. HAHAHA, det ska väl bli kuligt (a)
Ja, men vi hörs, detta fick bli ett ganska kortfattat, fast ändå långt, inlägg för att jag måste skriva av mig lite. ///// Snusmaj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar