tisdag 22 september 2009

Nu tar karin över!!

hej!


nu har jag lovat maya att ta över bloggen ett tag ^^,
måste säga en sak!
de har pratat väldigt mycket om maya på stocksätter sedan hon slutade!
hon skulle tyyp vara med på någon bild med någon klubbe el nått^^
haha aa...
nu med bandet tycker jag vi ska vara med i någon talanjakt el nått...kanske lilla melodifestivalen xd
haha ne men jag ska försöka skapa en talangjakt i hallsberg... eller har redan börjat försökt
jag mejlade in mitt förslag till kommunen och nu är de mejlet jag skickade tyyp hos någon stor politiker! :O
fick ett mejl tillbaka om det idag!!! :O
haha ahja hoppas det blir av så vi kan vara med och ställa upp med bandet!! :D
maya åkte inatt till italien och jag hoppas hon har det bra!
och hon kan njuta av semester och inte tänka hem xd
men jag vill att hon kommer hem nu!!!!
saknar min lille solstråle i skolan jue!!
och idag hade jag tillochmed på mina gula skor för att reta henne men jag hade glömt att hon nt var där!!
ahja ses om någon dag!

//eran egen Karin xd ! :D<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar