måndag 21 september 2009

heeluuw (:

Jag ska fatta mig kort.
Inatt åker jag till Italien, det känns som att jag tjatar om det. Ändå längtar jag inte.
Under den här veckan får Karin sköta skrivandet, om hon nu skriver något överhuvudtaget.
Jag har glömt att berätta att jag ska gå en låtskrivarkurs, så tänkte jag börja skriva lite låtar till bandet :D
Det måste vi göra snart, börja spela egna låtar.
Lilo tror att hon vill sjunga i bandet, då hurrar vi alla! Hon sjunger jättebra och har en riktigt cool stil, vilket är ett plus ^^ *thihihihi*
Jag flyger på fluffiga, rosa moln idag. Behöver jag säga mer? HAHA, nej jag är inte kär. Eller, det beror på hur man ser det xD
Nu ska jag gå och äta frukost, bajsbajs! / MajaBajaRajaKajaLajaPajaGajaNajaWajaFajaDajaCaja
XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar