onsdag 23 september 2009

trulliduuu!

shuu!!!

Asså jag räknar dagar tills maya kommer hem :O
kan man bli mer desperat när en kompis åker??
hon kommer hem om 6dagar!!!!!! ;D
jag vill repa men ändå inte...Maya är ju inte med...
ahja nu ska vi nt prata mer desperatheter xd...

skolan idag var helt okej so var bäst med claes... :D
sedan franskan var också kul..... :D
resten av dagen kommer jag inte ihåg så mycket av. :/
haha
Walle var sjuk idag men jag dödar honom om han nt kommer imorron!
det smsade jag med honom om idag på Matte lektionen men han vågade inte svara XD
Haha men vi kan ju nt komma 4st av 6 imorrn...
och LILO!
Ska vara med och provsjunga imorn :D
kul va?
hon sjunger ass bra och har värsta coola stilen! men hon har faktiskt varit med i bandet förut och spelat bas innan Walle! :D
nehe nu ska jag sluta att tjata ut er medd minA nyheter
hejdå!! :D<333

//Karin! <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar