måndag 21 december 2009

3 dagar kvar, jippiee..

På andra sidan jorden, på andra sidan stan. Finns ingenting att göra, jag har sovit hela dan.
För mycket tid att tänka, på allt jag ser hos dig.

Ja, jag erkänner, jag är beroende av Melissa Horns musik. Skulle egentligen till Ip idag för att hämta mitt julkort men kunde inte, blää.
Ska fira minijul imorn, med Ida och Emma :) Det ska bli mysmys.
Sen på onsdag byter jag och sara julklappar, hon kommer hata min julklapp till henne menmen D:
Och på onsdag ska jag också klippa mig korthårig :'3
Vill göra något annorlunda med mig själv, jag börjar bli tråkig igen, nu när färgen åkt ur håret xD
igår watchade jag pappas julkonsert, lite mer mysmys, kom även på en ny story till en berättelse. Ganska orginell story men acshasch, vem bryr sig? :')
Skrev en låt förut, blev ganska nöjd faktiskt :) skrev en låt igår med, den blev jag också nöjd med'
Ibland har jag mina låtperioder ;D
Men jag haaaaaaaatar mig själv sometimes. Pga att jag inte har ork. Till något.
Jag önskar att jag ville men jag vill inte.
usch va hemsk jag är :)
Men det är väl bara sån jag är, får väl lära mig leva med det ;)
jag behöver egentligen inte såna här dagar, tänker för mycket då.
Men inatt drömde jag så förvirrat att jag blev törstig av utmattning.
Ja, jag menar det verkligen.
jag har faktiskt såna nätter :)
Ha en bra dag så hörs vi säkert snart ///////
Mayyys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar