torsdag 17 december 2009

Jag vill inte tänka på framtiden men är så rädd för att fastna här ~

Låt av Melissa Horn. Har precis börjat lyssna på henne, hon har en schysst röst :)
Typ en halvtimma kvar innan jag åker till skolan, idag får jag skjuts!
Det är så att jag har ett tix så jag alltid måste gå.
Dessutom nu är det så fullt av kristallvit snö på backen, då är det svårt att cykla x)
Så därför går jag, förutom idag.
Jag kommer va i skolan tjugo minuter tidigare, menmen...
Hur som helst är det idag det blir knäckemackemånaden! :D (vinterlov, jullov, vinterlååv)
I skolan ska vi dansa juldans. Faktum med att jag är jävligt pepp på det, Karin med.
Man får ju liksom bjuda på sig själv :)
dessutom är gemenskap en viktig del av lyckan i det mänskliga livet.

Ni vet hur det är när röda ögon ser svart.

// Maya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar