lördag 5 december 2009

TAGGAD SOM EN TAGGIG TAGGTRÅD!

Fifaan vad vi ska äga på scen!! haha :D (okej, jag börjar peppra lite här nu sådär ;])
Hur dåliga vi än är (vilket vi inte är ! ) så kommer det ju bli asakul! :D:D:D
få se, den 16 december klockan arton och trettio, då ni ska ni få se på grejer.. ;)
HAHA inte såna grejer > <
ähhh.. jag har hittat massa bajsbra musik som jag inte lyssnat på, på typ åratal, som Bob Dylan, Bob Hund, Florence Valentin, Elton John o massa, shit.. ;o
Nu får jag ta o skärpa mig, :)
Igår skulle jag egentligen åka till kumla o se lite spelningar men såklart ska jag bli krasslig, få huvudvärk, halsont >.> Lägg lite träningsvärk på det, och känn er trötta så kanske ni får en fin bild av min fredag :)
OCH JAG HURRAR! CALLE ÄR VIDARE I IDOL! :D
Jag har inte följt det men... Calle är ändå vidare i idol (a)
xD han är bättre än bajserik :)

Well everybody knows that the bird is da world!

och hörni, vet ni att det ä kul att göra en kullerbytta i korridoren samtidigt som man tuggar på en pepparkaka?
Har ni en aning om hur sjukt kul det är att sjunga blinka lilla stjärna med en lärare i cafeterian, eller bara ge Vaktis Ragge ett smörpaket?

haha x))

I tisdags var jag {~DROOOGAD~}.
Hejdå. Ha ett gott liv.
// Maaaya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar