torsdag 10 december 2009

Genom ljudet av brus, hör jag precis ingenting ~

Idag har det varit en REDIG BIT FALUKORV's torsdag.
Jag har varit anti-ansträngd :)
Inga jobbiga lektioner, bara hääärligt.
I förrgår var det tisdag, då var jag o marre på roadtrip till....
!!ÖREBRO!! (xD) och där snattade vi haklappar och snubblade.
Igår så var det onsdag så ni vet, då var jag med Elin, och gud vad vi var bbbbuschiga!
idag har jag REPAT :DD:D:D
Det gick väl lite sådär, vi hade en ytterdörspublik, nämligen sara ytterström :)
Sedan hade vi no pondus todaay ;(( men hallååå, jag menar, innan hade vi haft so dubbelpass så vafan, räkna inte med att jag har pondus då!? XD
Men det är alltid kul att repa annars!! :D
Shit, vi har typ valt scenkläder nu ;)
ni som inte kommer få inte se ;)
nu blev ni allt lockade att komma, huh ? ;;D


FYFAN VAD JAG LÄNGTAR TILLS IMORN;
- fråga mig inte varför.

/ MaYa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar