lördag 19 december 2009

För mycket tid att tänka.

hejhej, vet inte varför jag skriver det här inlägget menmen.
Idag ska ingenting speciellt hända. Det är en vinterlördag med typ tjugo minus.
tack.
usch.
Jag fryser, men det gör inte så mycket.
Vill ha söndag, tisdag, onsdag, vad som helst, inte lördag.
Fråga mig inte varför, det vet knappast jag.
Jag vet inget.
Nu har jag lyssnat på Melissa Horn hela morgonen. Hon är bra :)
haha jag blev lite rädd när mamma väckte mig imorse, jag trodde det var skola idag.
Och så kom hon in, jag såg att det var ljust och sent på morgonen.
Första tanken var att jag försovit mig xD
Andra tanken kommer jag också ihåg, men det är inte så värst intressant för er att veta xD
Och så är det ju jullov, vinterlov eller knäckemackemånaden. Det är väl skönt.
Fast jag vill inte ha så här mycket fritid, jag vill inte kunna tänka ibland.

och ja, det kallas tvivel.
Gå nu ut och lek i pulversnön i grova minusgrader, ha det kul och gott.
Inte som jag som tänker ha en instängd lördag :D
// Mays.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar