måndag 28 december 2009

Siamesiska, konserverade polismän som är NAKNA.

Haha ja, jag har haft lite andra saker för mig så jag har varit lite osocial ;D
Tolka det som ni vill x)!
Jag har iaf varit på en färja, birka paradise.
(jag inser själv att jag från och med nu är pensionärstämplad,)
EFTERSOM mitt liv är så ointressant och jag inte har något annat att prata om, så pratar jag om;
- Kryssningen till Åland!
tadaaaaa.
ähm. Jag åkte dit med min brorsa Gustav, min mamma, hennes jobbarkompis Carina och Carinas son vid namn Markus, som jag är osäker på stavas med C eller K.
Mamma och Carina var vääääääldigt flum utan alkohol faktiskt, och Markus kom bort o då ropade dom upp honom på hela båten XD
Vi såg Telia-gunnar och en mattant från Allé.
Väldigt kortfattat.
Ha en bra kväll, / maaya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar