söndag 13 december 2009

S o v m o r g o n

ASSÅ ärligt det äe ingen vits att gå till Transtensskolan de sista två veckorna! ;O

det är en Lektion som håller igång och man har LEKTION på annars är det bara Massa FILM ,sluta tidigare och låååånga raster! ;O
ja menar även de sista två veckorna är völ vikyiga o man kan väl lära sig ngt på det?!?!:O
okej nu tror alla jag äe en Pluggis men NEJ!
jag är bara jävligt trött på Massa karlsson på taket asterix och obelix filmer! ;O
usch asså ärligt kan man inte ha lektioner!!!!!!
åh hatar Transten skönt om jag fåår byta! :O
ahja nu ska jag till skolan om en och en halv timme! :D
glömmde sorligt nog att det var sovmorgon så man kunnde gå upp två timmar senare -.-
så jävla trött är jag efter världens bästa helg osså!
det kommer ett inlägg om min helt senare troor jaag ;)

ahja vi ses //Kariin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar