söndag 13 december 2009

vårt hundrade inlägg!! :D:D

iaf. hur som helst.
i fredags gick jag tidigt från skolan för att åka till gbg [omgg va jag vill flytta dit asså ;oo] och se REGINA SPEKTOR! :D
Hon va såååå magiskt bra! så sjukt jävla häftigt att se henne laajv :D
18 mars ska jag se Mika med Saraaa :]
Iaf, i lördags (vilket var igår) såg jag på en miniteater, Love lane. haha det visade ett trasigt, stressat förhållande o lite 30-årskriser på det :)
den hade intressant innehåll, bra musik, lite skumt och helt perfekt. Dock väldigt liten teater, hagateatern är men det bryr jag mig inte om ;]
Jag ska typ... läsa på provet tills imorn nu. Det går ju som det gör :)
Jag älskar helt enkelt att dagdrömma bort tid då jag egentligen ska göra nödvändiga saker.
Nu har jag köpt lite julklappar och den delen är överstökad, tack och lov.
Nu ska jag sitta kvar vid datorn för att försöka luska ut vilken Karins secret löööver äe, så hare gött alla ! :) // Maaaya.... ;D;D

And I hear in my mind, all theese voices,
and I hear in my mind, all theese words.
And I hear in my mind, all theese music.
And it breaks my heart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar