onsdag 2 december 2009

Tjollahoppsan alla fina vänner! :D

~HAHA det har hänt något fel, tror jag. För jag försov mig inte i måndags, utan i tisdags. Jag la inte in ett inlägg i måndags, utan igår! buuuhuuu :'(~
aja, iaf.
IMORN! repar vi, ihih! hoppas det går exakt lika bra som förra gången!
Hoppas Karin får skjuts dit så hon kan va med! Hoppas Victor inte planerar att lana!!!
För om ALLA är med, fan vilket ös! :D Vi kommer äga hela jävla repstudion!!
*maya leker aspepp*
IMORN! ska 7d:s syslöjdsgrupp titta på en liten film, "Ps. I love you", åhåhåh.! Den filmen är så.. så.. liksom. !
snälla, jag är pepp, någon som vill vara social med mig?
sms:a, logga in på msn, skriv, kommentera på min bdb, i värsta fall, BREVVÄXLA!
FÖR I HELVETE, JAG ÄR DESPERAT!
okej. Jag. Är. Peppar. NU
ahaha det är jag ibland sådär liksom :D
Idag hade vi svenskaprov. Det gick....
hahaha
/ Mays. {för er som inte märkt är jag på GULhumör.}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar