tisdag 22 december 2009

Dan före dan före dopparedan...

Ähh.. hello everybody!
Idag firade jag, ida o emma minijul! :D
Fick ett block av emma, och en mugg med godis i av Ida! :D
Tackar, det var jääääeääeettesnällt! ;d
*piipplapp! :'3
Men ida var lite flum bara, xDD
Vi kollade på en film oxå, typ... One million dollars baby eller något 8D
den va bra, lite oförutsägbar o så ;D
imorn ska jag ge min julklapp till Sara o så ska jag klippa mig :)
förut höll mamma på att bränna upp huset, hon hade plattan på och skärbrädan på plattan, sen gick hon ut med hundarna o då började brandvarnaren pipa, gustav sprang ut o då brann det på spisen :)
hahaaa 8D
men nu ska jag sitta här för ingen vill sociala sig med mig ;//
o nu tänker ni säkert: "men kom igen -.-, get a life instead!"
haha så tänker jag med , men faktum med att...
jag har inget liv,, jag är en patetisk nolifer sådeså ;))
hare gött / Mayya.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar