lördag 17 oktober 2009

Det här blir vårt femtioförsta inlägg.

haha x'D
Idag ska jag till degerfors (stavas det så?) och äta på resturang, mamma och pappa ska gå på något o lite så. Jag har kommit fram till att jag är en mentalt död, IQ befriad ko :)
Det är skönt ibland att vara det, ibland.
För jag älskar kronärtskocker - ibland!
Ah, och som sagt gick repningen i torsdags helt åt helvete, och jag kunde inte sjunga riktigt som jag skulle heller, nehe. Haha, jag är sämst > <
Och så var våra instrument väldigt ostämda, och jaa det var lite hemskt för jag började skratta åt precis ingenting. Ah, väldigt flummig men jag menar, gud! Jag var så jävla trött, jag vet inte med de andra, men jag höll på att dö så trött jag var. Utmattad och hungrig var jag också, en perfekt blandning av alla känslor som finns.
Av ALLA känslor så ska jag vara just utmattad.
Hur som helst.
Karin och jag tänkte (okej, det var Karins andra idé efter det där med ****månaden) att vi skulle anmäla bandet till någon musiktävling inom länet. "Rockkarusellen" :) *
Om vi kan bli allvarliga till nästa repning om tre veckor. Betalar vi 250 kr får vi spela minst tre gånger live och så får vi varsina T-SHIRTAR! :D

Så länge skutan kan gå, så länge hjärtat slå.
Så håll till godo ändå, för det finns de som aldrig en ljusglimt kan få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar