lördag 31 oktober 2009

Lights will guide you home.

Idag känner jag mig lycklig, lättad, allt. Fick en spellista av Gurra igår, omg, drogar den xD
Idag drar det av till Emma, ah, mitt liv är för enkelt, helt enkelt x)
Och jag är så glad, jag har fått tillbaka lyckan i mina vader! :D YEEY :D
Och inatt har jag sovit cirkus fem timmar. (oj!) Var uppe till fyra och vaknade nio, det kanske blev sex timmar. Sedan tog jag en stekhet (haha xD) dusch i en halvtimma, det var så varmt att det brände på huden.
Funderar på att gå ut i skogen, bara för att vara där.
Jag är i min egna lilla bubbla, lyssnar på musik och tänker hela tiden. Min familj tror säkert att jag är psykiskt instabil, men nej det är jag inte xD
Om dom läste det här inlägget vet dom nu det, grattis! :D

Ännu ett grattis till att det är...
två dagar kvar till skolan.
Då kanske jag kommer känna något att sträva efter, ohno ;oo Då kommer min härliga, skumma känsla försvinna :(

Aja, vi tar det senare, när lovet väl är slut. Ses// Mays.

I have to find you, tell you I need you. You don't know how lovely you are (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar