tisdag 20 oktober 2009

Nej jag vill inte starta ett tjafs, ett sånt nördigt tjejtjafs som är onödigt och tar på tiden och energin. Men okej. Det är ju lite roligt att du säger att jag bara förstörde allt.
För haha, jag är feg, jag är rädd, jag är sämst. Och ja, jag behöver säga emot och göra tjafset ännu större. Vara ännu nördigare. För jag klarar inte av att låta hennes kritik knäcka mitt självförtroende, det är redan i cirka tusen bitar. Förstår att du känner dig bra och överlägsen när du knäcker mig så genom att säga att jag förstört allt.
Haha, om du inte har några vänner kanske det beror på någonting? Det kanske inte beror på alla andra, om du så påstår att du inte har några kompisar.
Tänk efter innan du försöker kränka ner någon annan.
Var glad att jag berättade.
Men ja, jag har redan sagt förlåt mer än tusen gånger och det vet du, så kom inte och säg att vi inte går att lita på. Man lär sig av sina misstag och ta det här som en lärdom ist för ett hot.

Okej, förlåt alla uttråkade läsare, men jag och karin har en liten catfight om ni undrar, ni är inte tvungna att läsa xD Ni är inte heller tvungna att bry er, haha, alla tjejer bråkar med varandra i den här åldern, hur mkt man än försöker undvika det för man är så jävla trött på sånt, så måste man.

/Mays. (Hoppas inte denna s.k. catfight ändrar på bandet lr nge, skulle inte vara kul)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar