måndag 19 oktober 2009

FAAN!

jaha allt går feel!
vet inte vad jag ska göra längre har två riktigakompisar kvar!
jag älskar er Julia och Hanna M! ni fattar inte hur mycket!
Man kan fan inte lita på nån längre!
hur länge har ni vetat?
hur länge hhar ni gått bakom ryggen på miig?
hur länge har ni gått och viskat om det där?
faan! jag litade iaf på er! ni var de ända jag litade på!
och så förstör ni allt?!
fattar ni inte hur jävla mycket ni sabbar?
jag trodde på de dära minnena att vi skulle göra allt igen men det kan ni jue glömma!
alla dissar på samma dag hur mycket ska jag fan klara av?!?
jag fattar att det är svårt men du kunnde försökt tidigare!
jag litade på diig vad hände med vi =4ever?!?!
fan ta er allihopp hur kunnde ni?
fattar ni inte?!
okej jag var tvungen att skriva av mig lite! jag ligger jue fan ensam på mitt rum och gråter men ingen kommer någonsin att fatta!!
det värsta är ju att jag inte får berätta!
//Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar