tisdag 20 oktober 2009

TJAFFFFFS tjafffffs tjafffffs!!

Jag kan säga att när jag kom till skolan idag varre fler än jag tänkt mig som kom o undra vrf jag var nere!
och ni ska veta att ni betyder allihopp!
men det värsta är Maya att jag var din bästa vän och min vän hanna fick veta förre mig för att du var rädd!
jag fattar att det är svårt...
hur hade du tänkt attt jag skulle reagera?
visst jag tycker sånt är äckligt.. kanske inte rätta ordet men kommer nt på nått annat nu...
men du visste att jag skulle accepptera det för jag var faktiskt din bästavän!!
men det värsta var att de som inte kännde diig fick veta före miig..
idag komm det fram i skolan att de var fler i klassen som visste om!
Ne nu ska vi inte tjaffsa via en blogg utan vi kan ta det utanför du har rätt..
Men ärligt talat vet jag inte om en Loser som jag är värd att vara med i ett band?!?
jusst nu är den ända jag pratar med i bandet WALLE och du betyder väldigt mycket ska du veta victor bergvall..<3
får se hur det går med bandet nu :/
får se om vi kan lösa det på nått sett...
jusst nu vill jag liksom bara tänka...
men heejdå för den här ggn :D

///Eran Karin :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar