torsdag 8 oktober 2009

Torsdag=Repning =D

ja som sakt idag har vi repat och det gick ärligt sakt SKKIIIITBRA! :D:D:D:D:D
Det lossade absolut för alla! :D
och det gick verkligen bra!
hoppas det går lika bra nästa ggn osså!
nu är det bara bridgen och en extra refräng att öva lite på sedan sitter det! :D
haha aa hoppas det sitter så vi kan spela upp den hel utan problem nästa ggn :D
sedan att vi kan börja på ny :D





idag sa våran j*vla f*tt lärare i engelskan ne jag hann inte så vi ändrar provet till imorrn ist! :O
får man verkligen gö så!!!?
dedt tyckte jag var både dåligt ocg bra det var bra för att då hinner jag läsa på lite till...
men dåligt för alla hade ju tränat och tänkt på´t till idag;O
ahja jag får ta ut ilskan över den dära j*vla f*tt lärarn på nån annan..
engelska boken kanske? xd ...

idag har det varit skola hade prov i hemkunskapen och det gick skiiitbra! :D
hoppas ba att det går lika bra i engelskan imorrn och franskan på onsdag :D
hoppas hoppas hoppas!...
ne nu ska jag inte uppehålla er längre med mitt nervösa provsnack nu ska jag gå och plugga in 30 ord i skallen xd

ses "töntar"!

/// Karin the best! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar