torsdag 15 oktober 2009

torsdag=snart repning ;)

Maya jag vill bara säga att jag tar verkligen åt mig! Jag ÄLSKAR dig!! vi har minnen jag nog aldrig kommer glömma xd
kanske är de det mest töntiga el konstigaste minnen man kan ha men jag kommer alltid minnas dem!!
jaha idgag äre torsdag och jag ska snart dra till repningen :D
emma är sjuk och ingen sångare har vi :/
jah känner mig jävligt yr och lite hängig.. men man kan inte överge bandet för en sån sak ;/
så jag tvingar iväg mig själv fast jag erkänner att det nog kommer bli ganska roligt ;D
senare ikv måste jag iväg å simma :/
då säger man "YIPPI" xd NEJ, det gör man verkligen inte för vi har Anna som tränare idag ://
hon är s.k*t jobbig och tråkig och störande!!
ahja jag måste iväg så...
igår åkte vi till Embla ville och Skilla :Dhämta dem... Bestämmde oss för att rida barbacka:D xdtränsa o gjorde iordning sedan kastade vi oss upp :Dred lite occh när vi travat några varv...så på ena kortsidan så satte embla fullfart mott hagens yttersta hörn xdvi körde rakt in i ville som blev livrädd och kasta sig åt sidan xd jag fortsätter tills embla drar ner huvet och jag ramlar av jag tittar åt villes håll och ser My sitta på marken vi reser oss och jah ba:
Ramla du också av?!?!? xd
hon ba Jaa!!
sedan började vi assgarva!!..
gjorde iordning hästarna gav de mat satte på strömmen och väntade med cina och Lisa tills Mys farmor o farfar kom då åkte vi hem och jag har nog aldrig asg i en bil så mycket som då XDhaha:D
:DAtt ramla av gick bra men jga hade jue ingen säkerhetsväst på miig :/så jag har j*vligt ont i höften och huvet nu.., :/
haha det var kul...
ahja nu ska jag åka upp till stocksätter ;)
ses ikv kanske?!?!

//Karin the beeest!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar